נעים מאוד, ריברסינג
ריברסינג היא שיטה טיפולית בנשימה מלאה ומעגלית שמחזירה אותנו לטבע שלנו. לנשום באופן מלא, לחזור להיות אנחנו במלוא הפוטנציאל שבנו. הדרך בה אנו נושמים היא הדרך בה אנו חווים את החיים.

התרגול של השיטה 
עוזר לנו להתחבר לכוחות שלנו ולהעצים אותם. נוצר ניקיון יסודי של משקעים ככה שמרגישים קלילים יותר וחווית חיים טובה יותר. בנוסף, אנו מחזירים את הגוף להתרגל לנשום מלא- מה שמביא אותנו להיות נוכחים בביטחון בגוף ועם הרגשות שלנו, עם יותר גישה לתובנות, ליצירתיות, לויטליות בריאות ותחושת חיות!

איך זה עובד?
הדרך בה אנו נושמים מושפעת מהרגשות והמחשבות שלנו. כשעולה תחושה לא נעימה, רוב בני האדם פשוט נושמים יותר "קטן". לוקחים פחות אוויר. כי כשנושמים פחות מרגישים פחות.
הגוף והנפש צברו חוויות שליליות שיצרו אמונות מגבילות ודפוסים רגשיים שמנהלים אותנו מהתת מודע בכל יום. לכן, מטרה חשובה בטיפול היא לזהות ולנקות מן הגוף והנפש דפוסים שליליים - ולהשתחרר מהם לצמיתות.

בזכות הנשימה המלאה... 
בטיפול מתרגלים נשימה מעגלית ומתרגלים לנשום "גדול" ולהכניס המון חמצן בבת אחת. מה שמביא לכך שאנו מרחיבים את התודעה, מקבלים נקודת מבט חדשה ומרעננת על המציאות שלנו, מתמלאים באנרגיה ובעוצמה הטבעית האמיתית שבנו ומשפרים את תפקוד מערכות הגוף. אנו נראה שינוי באופן שבו אנו נגישים לאתגרים, בירידה ברמות הסטרס, בקלילות ובתיקשורת נינוחה יותר עם האנשים סביבנו.

מיומנות זו 
תשמש אותנו שוב ושוב בחיי היום יום ותשפר פלאים את איכות חיינו.