'אבא עשיר אבא עני' האם שפע כלכלי הוא ענין של מזל? צירוף מקרים? או state of mind ?🌄

אחד מהנושאים שעולים בקליניקה הוא הנושא הכלכלי. מה מביא שפע כלכלי ומה מאפשר לשמור ולהגדיל אותו?

 נ. גבר בשנות הארבעים לחייו, הגיע לקליניקה מהוסס... האם טיפולים בנשימה מעגלית, ריברסינג, יכולים לעזור לו לחוות שפע, להרגיש בטחון כלכלי ולא להיות במלחמת קיום יומיומית? האם יוכל להגיע למצב שבו ירגיש ערוץ פתוח להצלחה, כך שהיוזמות שלו יצליחו, כך שירוויח סכום נאה ומספק בדרך שתגרום לו אפילו הנאה? 

נ. הוא אדם מלא כישרונות, יצירתי אבל אינו ממוקד, הוא חסר אנרגיה וחסר אמונה ביכולות שלו. מאז שהוא זוכר את עצמו הוא נאבק להיות עם הראש מעל המים, נ. חווה קושי במציאת עבודה מספקת ומתגמלת, כל יוזמה שלו להגדיל הכנסה מסתיימת במפח נפש ותסכול. 

נ. מתלבט. הוא כבר ניסה כמה שיטות טיפול שלא עזרו לו ועל הריברסינג ועלי הוא שמע מחבר, שעבר איתי תהליך אישי באמצעות הנשימה המודעת. ערוצי השפע זמינים לכל אחד בכל מקום, וכדי להנות מהם צריכה להיות פתיחות מחשבתית ואנרגטית לתודעת השפע. 

באמצעות טכניקת הריברסינג, מתאפשר הזיהוי של דפוסי אמונה חשיבה והתנהגות שמנהלים לנו את החיים וחוסמים לנו את הערוץ הפתוח לשפע.  תהליך הריברסינג עוקף את הלוגיקה והחשיבה ומאפשר להתחבר לחלק שאינו נגיש לנו ביומיום. כאשר אנחנו מצליחים לאתר את האמונות ודפוסי החשיבה העמוקים שלנו, שנוצרו בשלבי חיים מוקדמים, זוהי מתנה מיוחדת במינה! תהליך הנשימה המעגלית מאפשר לנו להפגש עם חוויות, התנסויות וזכרונות ראשוניים, שאין לנו דרך לפגוש אותם בצורה אחרת. אלו השאירו את חותמם עלינו והם שולטים בנו ומנהלים לנו את החיים מבלי שנבחין בכך. נ. החליט לתת הזדמנות לתהליך! 

אני כותבת כאן בשמחה ובהתרגשות, כי היום, שנה אחרי שסיים את הטיפול, אין שמחה ממני לשמוע ממנו על התוצאות.  במהלך מפגשי הריברסינג,הופיעו הארות ובהירות, הוא נזכר בחוויות ילדות בהן הוטמעו בו מסרים מעכבים, כדרך אגב ובלי כל כוונה כמובן: "כסף לא גדל על העצים", "צריך לעבוד קשה בשביל להרוויח", "עבודה זאת חובה ולא הנאה", "אם לא תעבוד קשה ולא תשקיע- לא תצליח" ועוד ועוד.  נ. גם נזכר בשיחה ששמע בהיותו ילד צעיר מאד. אחותו בקשה מאביהם כסף לצורך בילוי והאב השיב בכעס "אין כסף את לא מבינה, אין כסף!" 

תובנות ומודעות הם הישגים חשובים – אבל לא מספיקים! נכון, הנשימה המעגלית מאפשרת להפגש עם האמונות והפרשנויות שטמונים עמוק בתוך התת מודע ולהעבירם מעלה למודעות. אבל כאמור - מודעות- זה לא מספיק! ההישג המשמעותי יותר, זאת היכולת של הריברסינג, באמצעות טכניקת הנשימה המיוחדת, של נשימה מעגלית, לשחרר את הזכרונות, החוויות וההתנהלות האוטומטית. כל אלה לא נעלמים לחלוטין, אבל נשארים כתמונה די נייטרלית, ללא יכולת להשפיע עלינו יותר, בדרך מעכבת וחוסמת. 

אסיים בציטוט מהודעת הווטסאפ שנ.  שלח לי לפני שבוע והיא גרמה לי לכתוב את המאמר שאתם קוראים ברגע זה: " היי יעלה, רוצה לעדכן שאני מרגיש ממש טוב, היתי סקפטי בהתחלה אבל הדברים שעבדנו עליהם באמת השפיעו. בגדול אני יותר משוחרר יותר נהנה מהיום יום שלי. עובד על הפרוייקטים שלי, יש ביקוש, מעניין לי ואני מרויח הכי טוב שהרווחתי בחיים"

 אז אתם חווים קשיים בתחום הכלכלי ואתם מחפשים שינוי. אם אתם רוצים ליצור חופש כלכלי בקלות על ידי שחרור החסמים המעכבים אתכם. אם אתם רוצים ללמוד כיצד להתחבר לאינטואיציה שלכם כדי לייצר כסף ממקום שהוא מחובר לעצמכם ולתשוקות שלכם, אני מזמינה אתכם לבוא ולהתנסות בתהליך עמוק ומשמעותי שיכול להפתיע אתכם ולפתוח לכם את השפע- באמצעות הנשימה. לאחר סדרת מפגשים וניסיון עם התהליך תרוויחו כלי לחיים שתוכלו לתרגל גם לבד לשפר איכות חייכם בכל תחום!

 מחכה לכם באהבה,

 יעלה