תהליכי ריברסינג בקבוצת העבודה💼⏰

  תהליכי הריברסינג יכולים להתקיים בסשנים פרטיים, אבל גם בסדנאות רבות משתתפים. 

לסשן פרטי יש יתרונות משלו, אבל לעיתים אבחר דווקא להציע סדנא משותפת. לסדנה משותפת של ריברסינג, יתרונות מיוחדים, בעיקר כאשר קיים מכנה משותף בין המשתתפים. נשימה ביחד -  יש בה עוצמה אדירה והיא מהווה מנוע להישגים אישיים וקבוצתיים.

 לעיתים, נסתפק בהשגת שיחרור וניקוי של מקומות סוגרים ומעכבים אצל כל אחד מהמשתתפים ברמה המתאימה לו   ולעיתים נציב מטרה משותפת אליה נתכוונן ביחד בנשימות שלנו. 

תחשבו על מפגש חברות קרובות על סדנה זוגית על סדנה משפחתית או למשל, על סדנת ריברסינג במקום עבודה, כאשר כל חברי הצוות של הקבוצה, נושמים ביחד! מעבר להישגים אישיים של כל משתתף ומשתתף, יש הישגים מרשימים ברמת החיבור והיחד וברמת היעילות והתוצאות בשטח. 

באמצעות הנחיה שלי מתכווננים לאותה מטרה ונושמים למיקסום היעילות, היצירתיות וההצלחה. נשימה מעגלית, משדרגת את היכולות האישית של כל חבר בקבוצה באופן נפרד אבל גם משדרגת את היכולות והיעילות של הקבוצה כקבוצה. זה קורה, הן ברמה האנרגטית והן ברמה המעשית.

 התוצאות תגענה, בעיקר כאשר הסדנה תתקיים פעם בשבוע לאורך תקופה. התנסות קבוצתית עקבית, בשיטת הריברסינג לאורך תקופה, שבה מתקדמים כל סשן יותר עמוק ויותר קדימה, תביא לחיבור ולגיבוש מסוג אחר, עמוק יותר, בין חברי הקבוצה וימקסם את היכולות המקצועיות גם.  

 אם אתם רוצים לשמוע עוד פרטים, בואו נדבר על זה : )

 תקשרו איתי בווטסאפ ואחזור אליכם מיד כשאתפנה. 

בברכת החיים שראוי לחיותם, יעלה קשת  ריברסינג תל אביב