"לעולם לא אוכל לסלוח לה"😠💩

היא באה לטיפול ריברסינג בהמלצת ידיד שלה. היא באה למצוא מזור, תקווה ואמונה. כבר שנים שהיא מתהלכת בעולם עם עננה כבדה שמעיבה עלכל מה שהיא עושה. עושה את המינימום, כי הכל קשה לה. בדיקות רפואיות לא הראו כל חריגה, אבלהיא חסרת אנרגיה, מרגישה תקיעות ועצב גדול. מהירה להתרגז ולהאשים. נמצאת בטיפול פסיכולוגי כבר שנתיים.

 ריברסינג הוא תהליך של נשימה מיוחדת נשימה טיפולית. זוהי נשימה מעגלית מודעת שמאפשרת להכניס כמות גדולה של חמצן בעת הנשימה. הריאות מתמלאות בחמצן כמו שמזמן לא התמלאו, אם בכלל. הגוף חווה את השפע הזה. לעיתים, צריך לתת זמן לגוף להכיל את שפע החמצן, אבל ההשפעה קורית. הנשימה בתהליך הריברסינג מאפשרת מפגש עם מקומות עמוקים ותודעה אחרת מתקדמת יותר. כל מפגש ריברסינג מביא את התודעה לרבדים נוספים ומאפשר לשחרר עוד ועוד מקומות חבויים שמנהלים את חיינו בדומה לרואה ואינו נראה. 

נכון, בזמנו הדחקנו ארועים טראומתיים (לא חייבים להיות טראומתיים בעיני אחרים, יכולים להיות ארועים שלנו התפרשו או הרגישו טראומתיים), הדחקנו רגשות וזה שמר עלינו ואפשר לנו להמשיך ולתפקד אבל היום אולי זה כבר עושה את ההיפך?מנסיוני, התת מודע מסכים לשחרר רק עד למקום שהאדם מסוגל להתמודד לכן תהליך הריברסינג עם מטפל מוסמך הוא תהליך בטוח ובעל חשיבות גדולה להעצמת התהליך ולמתן ביטחון יותר גדול ואיפשור של יותר דברים לעלות למודע ולהרפא. 

אז נחזור למטופלת כמו בכל תחילת מפגש אנחנו מדברים על מה שהכי דחוף ומציק אבל לא פעם זה מוביל למקומות אחרים. היא מספרת לי על תגובה קיצונית שהיתה לה לפני מעל שנה, בעימות עם חברה. חברה שהיתה גם שותפתה לדירה. הן שתיהן התבטאו בצורה קיצונית והיא בסוף המריבה הגיעה להחלטה שהיא מנתקת איתה את הקשר. אבל זה לא הקל עליה, למרות שעברה מעל שנה. היא מרגישה מרוקנת,מפסידה ומלאת כעסים, כלפי החברה אבל בעיקר כלפי עצמה וזה רק מקרה אחד מתוך רבים דומים שהיא זוכרת. 

מסתבר שיש לה ברפרטואר כמה וכמה ניתוקי קשר כאלה. נושמים ריברסינג עם ההתכווננות להבין יותר עמוק את ההתנהלות, ואז עולות תמונות מהילדות. פגיעות מהילדות, השתקת רגשות, תחושות של אשמה בושה ופרשנות מוטעית שאף פעם לא נבדקה. פחדים לא מבוטאים שמסתתרים עמוק והחלטה לא לאפשר לאף אחד לפגוע בי יותר. פעם אחר פעם, מפגש אחר מפגש, משתחררים עוד ועוד רבדים שישבו והעיקו שלא אפשרו לאהבה עצמית להתבטא ובטח לא לאהבה לאחרים. העומס הרגשי המודחק לאורך השנים, יוצר עומס פיזי אנרגטי וחוסם את הזרימה. לפעמים זה משפיע על הריכוז והחשיבה, לפעמים משפיע על הגוף והאנרגיה, מפריע לישון בשלווה,מפריע במערכות יחסים, חוסם הנאה ושמחה ועוד הרבה תופעות לא רצויות שמורידות את איכות החיים, את ההצלחה והסיפוק.


נחזור שוב למטופלת. היא באה עם תלונות על סימפטומים וחוסר שביעות רצון ומסתבר שלפחות חלק ניכר נובע מההדחקות והעומסים הרגשיים שנערמו עם השנים. במצב כזה, כל עימות, כל מחלוקת, כל אמירה עלולים להתפרש כפגיעה עמוקה ובשל העומס הפנימי, יש אפס יכולת התמודדות. יש כאלה שיבליגו ויספגו ויוסיפו למאגר התסכול העמוק ויש אחרים שיתפרצו וינתקו וגם כך יוסיפו עוד משקל לנטל הפנימי. שתי התגובות הנ"ל מזיקות ומעידות על חוסר בטחון ותחושה נמוכה של ערך עצמי.

 אז להשאיר את כל העומס,הטראומות, הפחדים עמוק פנימה – רק יחמיר את המצב. הריברסינג, מאפשר ריפוי באמצעות כלי שנולדנו איתו והוא נמצא ברשותנו תמיד. הוא יעזור לנו להתחבר לחיים מפרספקטיבה רחבה יותר, עם תעצומות נפש גדולים יותר ואוויר לנשימה- תרתי משמע, כדי להתמודד טוב יותר עם הרגשות שעולים והסיטואציות שמפעילות אותנו ביום יום. נשימה מעגלית תאפשר להגיע למקומות העמוקים שהם שורש הפגיעות שלנו, שורש הפחדים ושורש דפוסי החשיבה ודפוסי האמונה ולשחרר אותם. השחרור יתרום לתחושת הקלה ופניות רגשית להיות כאן ועכשיו ולחוות את המציאות מעיניים רעננות וחדשות ולא דרך פילטר של טראומה. הודות לתהליך של מספר מפגשי נשימה מעגלית עם מטפל/ת ריברסינג נוכל להכיל תהליכי צמיחה שינוי וריפוי ולהצליח בהם.

נשוב למטופלת היקרה, כל ההדחקות והחוויות שלא עובדו הם שורש הסימפטומים. העצב, הכעסים, חוסר האנרגיה ותחושת חוסר הבטחון וחוסר ההצלחה, המריבות והניתוקי קשרים הם ביטוי חיצוני למשהו עמוק שיש לרפא אותו. שיטת הטיפול באמצעות הריברסינג, נשימה מעגלית, זאת דרך בטוחה, יעילה ומרתקת.  המטופלת שהתמסרה לתהליך, כבר לא תאמר את המשפט שעלה וחזר במפגש הראשון "אני לעולם לא אסלח לה" .היום הגישה שלה לעצמה, לאחרים, לחיים שונה לגמרי. רגשות קשים הם חלק מהרפרטואר הרגשי אנושי, אנחנו לא רוצים להתכחש להם, אנחנו מכבדים אותם ולכן אנחנו נותנים להם מקום בשעה הטיפולית.

אנחנו נוגעים בשורש הרגשות ומאפשרים להם להשתחרר באמצעות הריברסינג (הנשימה המעגלית) ואז הלב נפתח. ✨ יש אוויר ומקום לרגשות נעימים. יש יותר אנרגיה בגוף וחיבור לעצמינו. יש יותר אהבה עצמית ומוטיבציה לקום בבוקר. מרגישים קלילות ויותר בהירות מחשבתית ושלווה. אנחנו יותר אוהבים וממילא יותר פתוחים לקבל אהבה ולהכניס אותה לחיינו ללא תנאי. לגבי המטופלת, היום היא הרבה יותר נינוחה, מרגישה אנרגטית ושמחה ועם הרבה תבונה ועוצמה לטפל בכל אתגר. מערכות היחסים שלה השתנו ללא הכר והיא נהנית מחברויות אוהבות ותומכות . 

מזמינה אתכם, אם זה רלוונטי למצבכם, להתנסות בליווי שלי בתהליך מיוחד ואפקטיבי,ריברסינג, נשימה מעגלית טיפולית.
מבטיחה להיות איתכם ובשבילכם לאורך כל הדרך🙂
יעלה❤